Opis
jednocilindarski motor obujma 61 ccm
Više snage i pouzdane kvalitete!RCGF 61cc zadivljeni performansama — od osnovnoj suknje klipa, koji ubrzava reakciju na gas, do dizajn stražnje ispušne cijevi, koja omogućava jednostavnu instalaciju prilagođenu cijev.Idealno za warbirds i ličnosti o akrobatskom letenju, dolazi s prigušivačem motora, elektronsko paljenje, svjećice i prigušivačem u stilu Питтса.
Parametar:
Tip: dvotaktni benzinski motor s поршневым ventilom za avion
Količina klipni cilindar (ccm): 61 ccm
Promjer x hod klipa (mm): 1,85 inča (47 mm) x 1,38 cm (35 mm)
Karburator: Walbro
Paljenje: DC-CDI (automatsko ranije računalno upravljani, elektronički sustav paljenja)
Izvor napajanja: 4,8-6 U
Maksimalna snaga: 6,0 l. s. / 5,1 kw
Potrebno: benzin, двухтактное ulje, baterije za paljenje i propeler
okretaji: 1500-7500 o/min
Benzinski verzija: gorivo s prethodnom smjesom, 20-25 (benzin): 1, preporučuje: 30: 1
(90% bezolovnog goriva s visokim sadržajem BEC, uvozni plin za ventile postrojenja od karbonskih vlakana) ulja za Podmazivanje: двухтактное motorno ulje
Propeler: 22X10 6900 o /min (standardno двухстворчатый propeler)
Preporučeni propeleri: 24x8, 23x10
Preporučena vijak za rastavljanje: 24X8
Svjećica: tip NGK CM6 (veličina kapu 0,018 cm-0,020 inča).
Sustav hlađenja: zrak za hlađenje
Oprema motora RCGF uključuje: e-uključivanje CDI, šal, svjećice, brtve, vijci, produžetak ručice gasa i vodič za korisnike.
Težina :
Motor: 2,99 funti (1360 g)
Šal: 3,70 oz (105 g)
Modul paljenja: 3,88 oz (110 g)
Ukupna težina: 3,44 kilograma (1560 g)
Tehnički podaci:
Baterija za paljenje: 4,8-6,0 NiCd ili NiMH, resurs 6,6 U 2S ili LiPo baterija
Mješavina benzina i ulja: 30: 1
Smjenski svjećica: NGK CM6 ili ekvivalent
brzina dle: 1500 o /min
Naši